حفاظت اسناد
* پیشگیری از جعل و تعریف اسناد
* پیشگیری از سرقت و نشت اطلاعات سازمان به بیرون
* نگهداری و محافظت از اسناد و اوراق بهادار و کلیه اطلاعات سازمانی و...
حفاظت اسناد و مدارک طبقه بندی شده:
1- واحد دبیرخانه محرمانه
* تشکیل دبیرخانه محرمانه: انجام کلیه فرآیند تولید، گردش، نگهدار ی اسناد، مکاتبات و
ارواق و مدارک طبقه بندی شده دستگاه اجرایی توسط دبیرخانه محرمانه و با نظارت آن
مجموعه انجام می شود.
* اجرای کامل آئین نامه حفاظت اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده ابلاغی شورای
عالی امنیت ملی
* نگهداری و حفاظت کلیدها، کلیدهای قفل ها، رمز ، دستگاههای تکثیر و ... نیز یکی از
وظایف دبیرخانه محرمانه است.
نظر دهید