شعار سال
شنبه 03 آذر 1403
  • 1402/07/16 - 07:46
  • - تعداد بازدید: 156
  • - تعداد بازدیدکننده: 155
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

ملاک رضایت از عملکرد شرکت بیمه معلم، رضایمندی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای از توسعه خدمات درمانی آنلاین توسط شرکت بیمه معلم ویژه کارکنان و خانواده های آنان خبر داد و گفت: ملاک رضایت از عملکرد شرکت بیمه معلم، رضایمندی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ «امیر میمنت آبادی» در نشست با مدیرعامل شرکت بیمه معلم، ارزیابی کیفیت خدمات بر مبنای رضایتمندی بیمه گذاران (کارکنان سازمان)، هماهنگی بین عملکرد خدماتی و سطح عملکرد مورد انتظار در ابعاد مختلف و ... را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

«امیر میمنت آبادی»، با تأکید بر بررسی نقاط ضعف و قوت در این نشست، بیان داشت: بررسی خدمات ارائه شده و رفع مشکلات و کم و کاستی ها در این قرارداد، چراغ راهی برای طی نمودن مسیر آینده در راستای کمک به ارتقاء معیشت کارکنان و اعمال حمایت بیش از پیش می باشد.

 

* خدمت رسانی و جلب رضایت مردم و خداوند باور قلبی ماست

مدیرعامل شرکت بیمه معلم با بیان اینکه زمانی موفق خواهیم بود که رضایت بیمه شدگان را داشته باشیم، گفت: بر این باوریم که خدمت رسانی و جلب رضایت مردم، رضایت خداوند و موفقیت را به همراه خواهد داشت.

«مفید امینی» صنعت بیمه را به عنوان صنعتی پرریسک برشمرد و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مجمموعه ای ارزشمند دارای جایگاه بسزایی در کشور می باشد که خدمت رسانی به کارکنان خدوم آن جزو افتخارات بیمه معلم محسوب می شود.

وی خاطرنشان ساخت: 94 درصد از خدماتی که از سوی شرکت بیمه معلم به کارکنان و خانواده های آنان در این سازمان ارائه می شود، خدمات درمانی و بقیه شامل بیمه عمر و خودرو می باشد.

در ادامه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان با اشاره به فراوانی جمعیت کارکنان مجموعه در بخش دولتی و مؤسسات کارآموزی آزاد در سراسر کشور، اظهار کرد: احساس خرسندی کارکنان این سازمان طبق نظرسنجی های به عمل آمده موجب مسرت ما می باشد چرا که تمام تلاش ما جلب رضایتمندی همکاران می باشد.

«داود ناصری امید»، با تأکید بر حضور نمایندگان بیمه معلم در ادارات کل استان ها و مراکز، خواستار پرداخت به موقع هزینه های درمانی کارکنان، ارائه خدمات آنلاین درمانی با توجه به مشکلات اقتصادی کارکنان، راه اندازی سامانه ارسال پیامک جهت آگاهی کارکنان از پرداختی ها توسط بیمه و ... شد.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت بیمه معلم، قول مساعد در جهت توسعه خدمات آنلاین درمانی، راه اندازی سامانه پیامک، برطرف نمودن مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی و ... را داد.

شایان ذکر است در این جلسه دبیران مناطق هشتگانه ضمن اظهار رضایت نسبی از عملکرد بیمه معلم، نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود مناطق را اعلام کردند.

  • گروه خبری : اخبار اداره کل
  • کد خبر : 106604
کلمات کلیدی
دانیال جعفرنژاد
خبرنگار

دانیال جعفرنژاد

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین