شعار سال
جمعه 27 مهر 1403
  • 1403/05/05 - 12:27
  • - تعداد بازدید: 105
  • - تعداد بازدیدکننده: 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن ششم مرداد روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پیامی فرا رسیدن ششم مرداد روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت را تبریک گفت.

 

پیام تبریک به شرح ذیل است:

 

امروزه مهارت­ های فنی و آموزش و ترویج آنها می­تواند در توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد و تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی مهم ایفا کند.

 

نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان کانون توسعه سرمایه انسانی در توسعه کارآفرینی و تاثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی، توانمند سازی منابع انسانی، اشتغال زایی، استقرار و توسعه عدالت اجتماعی، حضور گسترده و فعال در بازارهای جهانی بر کسی پوشیده نیست. دستاورد راهبردی سیاست های کارآفرینانه، دو پیامد مهم ایجاد اشتغال و پیشرفت است که هر دو در خدمت توسعه عدالت اجتماعی خواهند بود.

 

توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای رشد اقتصادی ایران عزیز و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است و در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز بخش های مختلف جامعه در راستای تحقق شعار « هر ایرانی یک مهارت » نقش موثری در ارتقای بهره وری و توسعه پایدار خواهد داشت.

 

اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی به ویژه همکاران فهیم، با انگیزه، صبور و پرتلاشم در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان گلستان تبریک وتهنیت عرض نموده،توفیق روز افزون همگان را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق سیاستهای سازمانی در جهت ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی با هدف کار آفرینی و رونق اشتغال از خداوند متعال مسألت دارم.

 

حمزه کرایلو

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان 

  • گروه خبری : اخبار اداره کل
  • کد خبر : 114445
کلمات کلیدی
دانیال جعفرنژاد
خبرنگار

دانیال جعفرنژاد

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین